Windows 8 - Dari Sudut Pengguna

ingat lagi tak post ibu beberapa hari yang lepas, GO-GET-IBU: Windows 8 dah released. Post tu ibu cuma bagitau kelebihan2 dia je, belum tentu pengguna2 boleh terima ke tak?

Syarikat media sosial, MashWork telah pun mengambil pelbagai data yang dikongsikan mengenai Window 8 daripada Twitter sepanjang 15 June hingga 22 September, dan telah menyediakan sebuah infografik ringkas mengenai apa yang diperkatakan oleh para pengguna mengenainya.

Apa yang ibu nampak Window 8 banyak menerima pelbagai reaksi positif daripada para pengguna. Walaubagaimanapun, hampir lebih daripada separuh pengguna yang terlibat dalam kajian memperkatakan yang mana mereka tidak begitu mempercayai yang mana Windows 8 akan berfungsi pada desktop sepenuhnya sepertimana ia berfungsi pada tablet.

Yang bestnya ramai yang dah mula bandingkan Windows 8 dengan platform iOS dan Android. Hasilnya, lebih 63% pengguna mengatakan Windows 8 lebih baik daripada iOS, dan perkara sama juga dilihat apabila dibandingkan dengan Android. Layaaan..

0 Ulasan