Le Tour De Langkawi Stage1

Assalamualaikum semua rakyat Malaysia terutamanya warga Terengganu yang tercinta.. Setiap tahun semua orang menunggu saat-saat LE TOUR DE LANGKAWI kerana semua penunggang basikal dari seluruh pelusuk dunia keluar untuk menghadiri pertandingan besar nie.. 

Barisan panjang kenderaan pelbagai warna yang menjadikan Jelajah Cavalcade memberikan lebih daripada sekadar tarikan sampingan kepada PETRONAS Le Tour de Langkawi 2023 di mana mereka turut memberikan suasana kemeriahan kepada perlumbaan berbasikal terulung Asia.

Tahun ini, Cavalcade mungkin antara yang terbesar dalam sejarahnya di mana kira-kira 32 kereta merentasi laluan harian yang membuat PETRONAS Le Tour de Langkawi tahun ini.

Sepanjang perjalanan mereka memberikan keceriaan dan juga beberapa hadiah kecil dan pernak-pernik kepada ramai peminat dan peminat yang memenuhi jalan setiap hari dengan lebih kerap daripada tidak pelajar sekolah dari sekolah berhampiran sambil mereka menyambut peloton.Tudor Pro Cycling Team mendahului pendahulu lain dalam pecutan rapat untuk mengambil peringkat pembukaan PETRONAS LE Tour de Langkawi 2023 dari Kerteh ke Kuala Terengganu.

0 Ulasan