Hari Sukan Sekolah Abang & Kakak

Maaf lah lambat sikit ibu masuk gambar hari sukan ni. Bukan apa, ayah sakit dua tiga hari ni. Kena kayap kat lengan kanan. Tapi kuat lagi tangan tu kot :)) Ni ha... gambo abang ngan kakak pakai uniform



Kakak join ais krim gergasi. Sepatutnya menang no 3. Tengok la video tu... Melopong la kakak and the geng.
Kakak yang pakai tudung biru tu. Masa "Bersih 3.0" kena kemukakan isu ni.

Yang ni video kakak and abang main gelung rotan. Tapi jadi pak pacak je lah. Menang kalah adat pertandingan. KALAH for sure.He he he. Tapi dapat la medal saguhati. Tu pun sekampung diorang cerita.
Ni yang tak tahan ni. Ramai-ramai orang yang sibuk hari tu, ni lah budak yang paling sibuk. Macam-macam benda yang di sebokkan. Dapat air SENYAPPP
Itulah alkisahnya hari sukan budak-budak ni. Teruk jugak lah kami kena jemur panas hari tu. See ya next post

0 comments : Apa Pendapat Anda! Terma dan Syarat ▼
Sila Ambil Perhatian:
GO GET IBU tidak akan bertoleransi terhadap tilisan berbentuk SPAM. Komen yang dilihat melampau, tidak bertanggungjawab, menghina agama dan ahli-ahlinya akan dipadam sebaik sahaja dikesan oleh IBU. Kindly respect others!!!

There was an error in this gadget